psikologji.net
Tetor 26, 2014, 04:26:58 PD *
Miresevini, Vizitor. Ju lutemi identifikohuni ose regjistrohuni.

Identifikohuni me emrin, fjalekalimin dhe kohen e identifikimit
Njoftime: Lexoni materiale të ndryshme në: Psikologji - Gjithçka nga www.Psikologji.net <> Për të pasur të drejta dhe akses të plotë në të gjithë forumin, ju duhet të regjistroheni së pari. Për t'u regjistruar klikoni këtu: Regjistrohuni. Për çdo problem mund të na kontaktoni në: eldi@psikologji.net
 
  Kreu Forum Ndihme Kerko Kalendari Shop Identifkohuni Regjistrohuni  
Faqe: [1]   Shko Poshte
  Printo  
Autor Teme: Problemet e sjelljes në shkolla  (Lexuar 12352 here)
0 Anetare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.
J@mes
The World Is Yours
Administrator
Qytetar/e Nderi
*****
Jo Ne Linje Jo Ne Linje

Gjinia: Mashkull
Postime: 2803
7493.00 Kredite

View Inventory
Send Money to J@mes


Shiko Profilin WWW
« : Janar 19, 2010, 11:06:05 PD »

Sjellja dhe aftesite sociale ne shkolle

Koncepti i lidhjes diadike

Komunikimi njerezor ndahet ne:

komunikimin verbal
komunikimin jo verbal

Lidhja diadike:

Lidhja diadike ka te beje me rastet kur ne komunikimin mes dy njerezve nuk ka proces te folurit verbal.

Realizimi praktik : perdorimi i sinjaleve joverbale ( perdredhja e qafes, luajtja e kokes, shikimi, etj ).
Sinkrona komunikative: Eshte nje element i qenies humane qe gjate gjendjes se komunikimit mes njerezve, sherben per te monitoruar nivelin e vemendjes dhe perqendrimit ne bisede.

Shfaqet ne: ambientet shkollore duke paraqitur nje variacion te larmishem te raporteve qe krijohen mes mesuesve dhe nxenesve apo vete nxenesve.

Lidhja mesues - nxenes

Procesi mesimor ne shkolla krijon mundesine e formimit te nje lidhje komunikative dhe bashkeveprimin e :

Nxenesit me mesuesit ( ne kontekst social ).

Nxenesit me mesuesit ( ne kontekstin edukativ)

Gama e pergjigjeve gjate komunikimit mes paleve percakton dhe nje sjellje te caktuar mes paleve e cila shpesh has dhe ne bariera komunikimi.

Shpesh mesuesit krijojne opinione negative mbi sjelljen e nxenesve brenda klases dhe shpesh kjo ndodh si pasoje e nje komunikimi negativ jo cilesor, te nxenesve me mesuesit.

Faktoret qe ndikojne ne performacen e ulet te komunikimit te nxesnesve mesuesit jane:

statusi i larte i mesuesit
situata emocional kur nxenensi flet me mesuesin
edukata familjare ( imponimi i  nje respekti maksimal ndaj te riturve)
frika ndaj te riturit
ekperienca e paket e jetes

Kjo lidhje diadike e formuar sjell;

Perceptim te gabuar te mesuesit nga ana e nxenesve
Perceptim te gabuar te nxenesit nga ana e mesuesit

Statusi social dhe Shkolla

Statusi social ndikon ne menyre te drejperdrejte ne shfaqjen e lidhjes diadike ne shkolle.
Statusi social krijon nje hierarki pozicionesh ne shkolle / hierarkia percakton cakton ndarjen e grupeve qe punojne ne shkolle sipas disa statuseve.

1. Statusi i drejtoreve
2. Stausi i mesuesve
3. Statusi i nxenesve

Shkaqet e konfliktit ne hirarkine e statusit

Mesuesi kerkon ti respektohet statusi nga nxenesit

Perdoren strategji individuale nga ana e mesuesit per te vleresuar dhe respektuar statusin e tij

Strategjite jane te ndryshme ne maredhenie me:  mesues te tjere/ nxenes.

Imponimini i statusit tek nxenesi shpesh kryhet ne menyre te imponuar duke shkaktuar konflikt dhe diskriminim te grupeve me staus te ulet.




Edukimi ne shkolle dhe procesi i komunikimit aktiv

Paraqitet nje komunikim aktiv i ndersjelle mes grupeve me status te ndryshem.

Elementi i politeses: Sjellja qe shfaq nje grup me status te larte ndaj nje grupi me status te ulet, per te bere nje ridimensionim te sjelljes.

Ridimensionimi i sjelljes : Krijimi i nje komunikimi pa pasur paragjykime ndermjet grupeve me status social te ndryshem.

Psikologu shkollor ka per detyre te monitoroje funksionin  e elementit te politeses ne rastet e konflikteve me grupeve me status socialee ndryshem.


Problemet e hierarkise shkollore
 
Fitimi i respektit te mesuesit menyre artificiale

Fitimi i respektik te mesuesit ne menyre natyrale duke perdorur elementin e politeses.

Elementi i Konformitetit

Nxenesit vine ne shkolle me parametra te ndryshem( fizik, social, ekonomik, kulturor)

Shkolla ka vendosur regullore dhe kerkon nje sjellje standarte

Konformizmi: shkalla e adaptimit te sjelljes se nxenesve me regulloren e shkolles.


Pershtatja dhe grupi.

Jeta akademike shpesh orientohet drejt nje aktiviteti te caktuar mes individit dhe grupit  brenda nje klase te caktuar.
Pershtatja e sjelljes individuale me sjelljen e grupit ndikohet nga nje sere faktoresh te cilet mund te jene:

Eksistenca e grupeve ne klase ( presion mbi nxenesin se kujt grupi do ti perkase).
Influneca e shokeve ne klase( influeca e nxenesve lider/ positiv apo negativ).
Grupimi i nxenesve ne dy rryma ( mesimi perc eptohet pozitivisht dhe negativisht).
Karakteristikat qe shfaqin keto dy rryma.

Nxenesit  e pavarur

Nuk bejne pjese ne asnje nga grupet e permendura me siper.
Sjellja e tyre eshten gjithmone nen presion per tu atashuar prane nje grupi.
Sa me i madh niveli i presionit aq me i veshtire do te jete pavaresia e ketyre nxenesve.

Nxenesit e atashuar prane nje grupi

I nenshtrohen menjehere presionit te grupit duke u konformuar teresisht, por duke paraqitur shpesh nje sjellje te ndryshme nga ajo e vetes se tyre.

Sjellja qe ai paraqet shpesh i krijon nje ndjenje pasigurie( kerkon te ruaje balancen mes principeve personale dhe principeve te nje grupi).

Ky efekt pasigurie shfaqet ne nje sjellje problematike dhe nje komunikim jo normal mes nxenesit dhe mesuesve.

Psikologji.net
Identifikuar


zake
Fillestar/e
*
Jo Ne Linje Jo Ne Linje

Postime: 2
16.00 Kredite

View Inventory
Send Money to zake

Shiko Profilin
« Pergjigje #1 : Shtator 16, 2011, 07:50:11 PD »

kerkoj ndonje pytesor per stresin
Identifikuar
Faqe: [1]   Shko Lart
  Printo  
 
Shko te:  

SimplePortal Classic 2.0.5
Mundeshuar nga MySQL Mundesuar nga PHP psikologji.net | Mundesuar nga SMF 1.1.7.
© 2005, Simple Machines LLC. Te Gjitha Te Drejtat Te Rezervuara.
XHTML 1.0! CSS!
Faqja u krijua ne 0.137 sekonda me 21 veprime.